.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریشه کنی تکدی گری در ساری

رئیس شورای شهرستان ساری گفت: افراد آبرومند به هیچ وجه دست گدایی به سوی کسی دراز نمی کنند و مردم با کمک های خود به متکدیان در افزایش تکدی گری دخیل هستند .

فرامرز نقیبی ،با بیان اینکه تکدی گری در شهرستان باید ریشه کن شود گفت : گدایی هیچ گونه عوارض و مالیاتی برای متکدیان ندارد و اکثر آنها از روی عادت دست به گدایی می زنند .

وی در خصوص ساماندهی متکدیان توسط بخش خصوصی گفت : طی جلساتی که در فرمانداری ساری در خصوص ساماندهی متکدیان صورت گرفته مقرر شد بخش خصوصی با جمع آوری متکدیان از سطح شهر آنها را ساماندهی کند .

رئیس شورای شهر ساری ادامه داد : با جمع آوری متکدیان از سطح شهر افراد نیازمند را به دستگاه های مربوطه از قبیل کمیته امداد و بهزیستی و افرادی که تکدی گری را حرفه خود پیشه کرده اند به مراجع قانونی معرفی می شوند .

نقیبی به مشکلاتی که تکدی گری در جامعه ایجاد می کند اشاره کرد وافزود : تکدی گری باعث زشت شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت و تاثیر منفی بر روحیات مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد :در حال حاضر آمار خاصی از تعداد متکدیان در دست نیست ولی شورای استان و شهرستان تمام تلاش خود را جهت ساماندهی این معضل صورت خواهد داد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.